English
- Brainstorming
- Buyer Decision Process
- Case study SWOT of TOYOTA
- Consumer Buyer Behaviour
- Consumer Sales Promotion
- Customer satisfaction
- Extra tools for marketing MIX
- Hewlett Packard Marketing Mix
- Marketing Mix
- Marketing as an exchange process
- PESTEL Model
- Positioning
- Promotion
- SWOT
- SWOT Analysis Apple
- SWOT Analysis Nike
- Sales Promotion Techniques
- Segmentation
- Starbucks Marketing Mix 7P's
- Targeting
- The Customer Relationship
- The Marketing research Process.
- Understanding the Tool 4 Ps
- What is Marketing?
- What is a customer?
ຄວາມພຶງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ
ຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ
ຈຸດປະສົງຂອງການຕະຫຼາດສ່ວນຫຼາຍຂື້ນກັບການສ້າງມູນຄ່າແລະຄວາມສໍາພັນຂອງລູກຄ້າໃນໄລຍະຍາວ. ຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າເປັນແນວຄວາມຄິດໃຈກາງຂອງຈຸດປະສົງນີ້. ບໍລິສັດທຳດຳເນີນການຕະຫຼາດມີຈຸດປະສົງເພື່ອກໍານົດລະດັບຄວາມຄາດຫວັງທີ່ລູກຄ້າພໍໃຈທີ່ມູນຄ່າຖືກສົ່ງຜ່ານຂະບວນການແລກປ່ຽນ.
ຈົ່ງລະມັດລະວັງບໍ່ໃຫ້ກໍານົດລະດັບຄວາມພໍໃຈຂອງທ່ານຕ່ໍາເກີນໄປເພາະວ່າລູກຄ້າຂອງທ່ານຈະໄປຫາຄູ່ແຂ່ງ. ໃນທາງກົງກັນຂ້າມ, ພະຍາຍາມບໍ່ໃຫ້ລະດັບຄວາມພໍໃຈຂອງທ່ານສູງເກີນໄປ, ເພາະວ່າຖ້າທ່ານບໍ່ບັນລຸລະດັບນັ້ນ, ລູກຄ້າຂອງທ່ານຈະໄປຫາຄູ່ແຂ່ງ. ດັ່ງນັ້ນ, ຈຸດປະສົງແມ່ນເພື່ອຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາກັບມາຊື້ຊ້ຳອີກເທື່ອຫນຶ່ງ. ນີ້ແມ່ນພື້ນຖານການຕະຫຼາດຄວາມສໍາພັນ ແລະ ການບໍລິຫານຄວາມສໍາພັນຂອງລູກຄ້າ.
ລອງຄິດເບິ່ງເບິ່ງຕົວຢ່າງຂອງເວລາທີ່ເຈົ້າບໍ່ພໍໃຈກັບຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ການບໍລິການ. ເປັນຫຍັງເຈົ້າຈຶ່ງບໍ່ພໍໃຈ? ຈາກນັ້ນໃຫ້ຄິດເຖິງໂອກາດໜຶ່ງທີ່ເຈົ້າພໍໃຈ ຫຼື ຄວາມຍິນດີກັບສິນຄ້າ ຫຼື ການບໍລິການ ທີ່ຈິງແລ້ວເປັນຫຍັງເຈົ້າພໍໃຈ?
ນີ້ແມ່ນພື້ນຖານ ຂອງຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ.ຄືປະສິດທິພາບ ຮັບຮູ້ ຕໍ່ຜະລິດຕະພັນ ຊື່ງກົງກັບຄວາມຄາດຫວັງຂອງຜູ້ຊື້.
Kotler ແລະ Armstrong 2010.
ທັງຫມົດກ່ຽວກັບການຮັບຮູ້.
ຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າແມ່ນຂຶ້ນກັບວິທີທີ່ຜູ້ບໍລິໂພກຮັບຮູ້ປະສົບການຂອງພວກເຂົາ ແລະ ນີ້ແມ່ນວຽກສຳຄັນຂອງການຕະຫຼາດ. ລູກຄ້າທີ່ພໍໃຈກັບມາອີກຄັ້ງ, ສະນັ້ນໃຫ້ໃສ່ໃຈໃຫ້ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຫຼາຍກວ່າທີ່ລູກຄ້າຄາດໄວ້ຢ່າງສົມເຫດສົມຜົນ ເຊັ່ນວ່າ ເຂົາເຈົ້າດີໃຈ! ເປົ້າໝາຍຫຼັກຂອງການເພີ່ມຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າແມ່ນສຳຄັນທີ່ສຸດ, ແຕ່ຈື່ໄວ້ວ່າມັນບໍ່ແມ່ນການ ຫຼຸດລາຄາຂອງທ່ານ ຫຼື ການໃຫ້ສັນຍາຫຼາຍເກີນໄປ ເພາະວ່າສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ຈະເພີ່ມຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃຫ້ກັບທຸລະກິດຂອງທ່ານເທົ່ານັ້ນ. ນີ້ແມ່ນວຽກຂອງນັກກາລະຕະຫຼາດ.
ອົງການຈັດຕັ້ງຂະຫນາດໃຫຍ່ຈະມີລະດັບຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າທີ່ແຕກຕ່າງກັນສໍາລັບລູກຄ້າທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ເອົາທຸລະກິດເຊັ່ນຜູ້ຜະລິດລົດ Ford ຕົວຢ່າງ. ຟອດມີຜະລິດຕະພັນ ແລະການບໍລິການທີ່ຕັ້ງຢູ່ໃນຫຼາຍພາກສ່ວນ. ແຕ່ລະພາກສ່ວນຕ້ອງການລະດັບຄວາມພໍໃຈທີ່ແຕກຕ່າງກັນ, ດັ່ງນັ້ນລົດງົບປະມານທີ່ປະຫຍັດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາຈະຖືກວາງຂາຍໃນວິທີການຫນຶ່ງ, ເພື່ອໃຫ້ເຫມາະກັບລະດັບຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າຕ່ໍາກວ່າ, ໃນຂະນະທີ່ລົດບໍລິຫານທີ່ມີລາຄາແພງກວ່າຈະມີຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າສູງກວ່າ. ຍານພາຫະນະທີ່ມີລາຄາແພງກວ່າຈະມີອັດຕາກໍາໄລທີ່ສູງຂຶ້ນແລະດັ່ງນັ້ນຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າຈະຖືກນໍາໄປສູ່ລາຄາສຸດທ້າຍທີ່ຜູ້ບໍລິໂພກຈ່າຍ. ຜູ້ຊື້ສິນຄ້າຖືກຈ່າຍຫນ້ອຍລົງ ແລະ ດັ່ງນັ້ນຄວາມຄາດຫວັງຂອງຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າຈະຕໍ່າລົງ.