English
- Brainstorming
- Buyer Decision Process
- Case study SWOT of TOYOTA
- Consumer Buyer Behaviour
- Consumer Sales Promotion
- Customer satisfaction
- Extra tools for marketing MIX
- Hewlett Packard Marketing Mix
- Marketing Mix
- Marketing as an exchange process
- PESTEL Model
- Positioning
- Promotion
- SWOT
- SWOT Analysis Apple
- SWOT Analysis Nike
- Sales Promotion Techniques
- Segmentation
- Starbucks Marketing Mix 7P's
- Targeting
- The Customer Relationship
- The Marketing research Process.
- Understanding the Tool 4 Ps
- What is Marketing?
- What is a customer?
ການຕະຫລາດຫມາຍເຖິງຫຍັງ
What is Marketing?
Definitions of marketing
ມີຫຼາກຫລາຍຄຳນິຍາມ. ນີຍາມທີ່ດີຄື ການເຮັດສິ່ງໃດສິ່ງໜື່ງຊື່ງມຸ້ງທີ່ລູກຄ້າ ແລະ ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ.
ການຕະຫຼາດແມ່ນຂະບວນການທາງສັງຄົມທີ່ບຸກຄົນ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດເພື່ອໄດ້ຮັບສິ່ງທີ່ເຂົາເຈົ້າຕ້ອງການ ໂດຍຜ່ານການສ້າງ ແລະ ແລກປ່ຽນມູນຄ່າກັບຜູ້ອື່ນ..Kotler and Armstrong (2010).
ຄໍານິຍາມແມ່ນອີງໃສ່ຂະບວນການແລກປ່ຽນການຕະຫຼາດພື້ນຖານ, ແລະຮັບຮູ້ຄວາມສໍາຄັນຂອງມູນຄ່າຕໍ່ລູກຄ້າ.
ຂະບວນການທີ່ບໍລິສັດສ້າງມູນຄ່າສໍາລັບລູກຄ້າແລະສ້າງຄວາມສໍາພັນກັບລູກຄ້າທີ່ເຂັ້ມແຂງເພື່ອເກັບກໍາມູນຄ່າຈາກລູກຄ້າກັບຄືນມາ.Kotler and Armstrong (2010).
Kotler and Armstrong ພັດທະນາຄໍານິຍາມຕົ້ນສະບັບຂອງພວກເຂົາເພື່ອຮັບຮູ້ຄວາມສໍາຄັນຂອງຄວາມສໍາພັນໃນໄລຍະຍາວກັບລູກຄ້າ. ນີ້ແມ່ນບັນລຸໄດ້ໂດຍການຕະຫຼາດຄວາມສໍາພັນ ແລະ ການຈັດການຄວາມສຳພັນລູກຄ້າ (CRM)
ການຕະຫຼາດແມ່ນຂະບວນການຄຸ້ມຄອງສໍາລັບການກໍານົດ, ຄາດຄະເນແລະການຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າໄດ້ກໍາໄລ.
ຄໍານິຍາມຂອງ CIM ບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນການກໍານົດຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ຍັງເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາພໍໃຈ (ໄລຍະສັ້ນ) ແລະຄາດວ່າພວກເຂົາຈະຮ່ວມໃນອະນາຄົດ (ການຮັກສາໄວ້ໃນໄລຍະຍາວ). ຄໍານິຍາມຍັງບອກເຖິງຄວາມສໍາຄັນຂອງຂະບວນການຕະຫຼາດ, ດ້ວຍຈຸດປະສົງແລະຜົນໄດ້ຮັບ. CIM ໄດ້ຖືກຮັບຮູ້ວ່າເປັນອົງການການຕະຫຼາດທີ່ມີອິດທິພົນທີ່ສຸດໃນໂລກ. ມັນແມ່ນອົງການມືອາຊີບສໍາລັບການຕະຫຼາດໃນສະຫະລາຊະອານາຈັກ.
ການຕະຫຼາດແມ່ນກິດຈະກໍາ, ແລະຂະບວນການໃນການສ້າງ, ການສື່ສານ, ການຈັດສົ່ງ, ແລະການແລກປ່ຽນການສະເຫນີທີ່ມີຄຸນຄ່າສໍາລັບລູກຄ້າ, ລູກຄ້າ, ຄູ່ຮ່ວມງານ, ແລະສັງຄົມໃນຂະຫນາດໃຫຍ່.. (Approved October 2007)
ອີກເທື່ອຫນຶ່ງ, ໂດຍທົ່ວໄປກັບ Kotler ແລະ Armstrong ໄດ້ສຸມໃສ່ຄໍານິຍາມຂອງຕົນກ່ຽວກັບການສ້າງມູນຄ່າແລະການຈັດສົ່ງ, ແລະ ເກັບຮັກສາລູກຄ້າໄວ້ໃນໄລຍະຍາວ.